Заміна штатного звуку на Audi Q5

Заміна штатного звуку на Audi Q5

Основна проблема


Типова проблема дешевих заводських динаміків набридла нашому гостю, власнику комфортного німецького кросовера. Було поставлено завдання оперативного втручання:

  1. Недорого
  2. Швидко
  3. Щоб приємно звучало

Рішення даного питання не закінчилося на звичайній заміні штатних динаміків. Так як у власника Audi не було чіткої жанрової схильності щодо музики, нам довелося влаштувати якийсь експеримент, тобто прослухати наш тестовий трек-лист на декількох, різних комплектах акустики, але не на стенді, а безпосередньо в автомобілі. В експерименті брали участь три різні комплекти, які зарекомендували себе в сегменті ціна / якість:

  • компонентна система Hertz передтопової лінійки Cento;
  • компоненти Helix E68.2;
  • одна із топових компонентних систем German Maestro.

 


Шумоізоляція дверей


Нагадаємо, що обов'язковим етапом в покращенні звуку в салоні автомобілю являється шумоізоляція, чи акустична підготовка, адже звучання динаміку, встановленого в корпус явно відрізняється від звучання того ж динаміка, опущеного на дно відра. Шумоізоляція дверей пройшла успішно і досить оперативно. Всі четверо дверцят були оброблені за 1 робочий день.

Далі наш фахівець з акустичних систем підібрав проставочні кільця для новеньких динаміків, так як необхідно було зберегти правильний виліт динаміка і прилягання до карти дверей, після чого почалося прослуховування різних систем.

 


German Maestro


 

Першим в бій увірвався German Maestro. Акустика досить непогана, навіть серйозна, якісне виконання, титановий твіттер з увігнутим куполом і мідбассові динаміки з досить жорстким поліпропіленовим дифузором показали себе добре. Барабани, біт, навіть електронну музику мідбасс відіграв добре. Так, добре, але не ідеально. На інструментальних композиціях з вокалом мідбаси почали здаватися, пропала чіткість, а різкість твіттерів почала напружувати вуха. При комплексній заміні звуку заграли б на всі гроші, але у нас залишилася штатна система з переднастроєним заводським підсилювачем, який не дав нашому першому кандидату достатньо шансів, щоб розкритися повністю.

 

Мідбаси German Maestro

 


Helix


 

Далі встановили Helix, слухаємо. Відчуття вже приємніші. Більш еластична жанровість, чим у попереднього кандидата, більш м'яке звучання твіттера додало легкості звучання, мідбас практично не запирався на електронці і дуже чітко відіграв рок і барабан. 

Але лишилося одне "але" - відсутність бажаної глибини звучання. Додати гарний сабвуфер і правильно настроїти все, і був би успіх, але саб в список допрацювань не увійшов. 

 

Так виглядають мідбаси Helix на фоні штатних динаміків

 


Hertz


Що ж, лишився наш фаворит - Hertz CK 165 L. Низькограючий, універсальний, перевірений. Знову все міняємо, влаштовуємося позручніше і погнали слухати!

До речі, у цього комплекту є дві різновидності: звичайний по характеристикам CK 165 і CK 165 L, який здатен відтворювати частоти нижче, чим більшість конкурентів. Говорячи простіше, серйозно басити вони можуть.

 

 


Результат


Що додати... Сумніви зникли, захотілося слухати ще і ще. Навіть на штатному підсилювачі звучання кардинально змінилося в кращу сторону, з'явився неймовірний об'єм, легкість, насиченість і детальність звуку. А ми всього ж тільки грамотно підготували двері і встановили підходящі компоненти.

Ефект досягнутий повністю:

  • в інтер'єрі ніяких змін;
  • звучання акустики приємно закачує;
  • власники машини задоволений.

Знову успіх! 

Відгуки про нас і наші роботи:

Для консультації і попереднього записи:

Адрес установочного центру:

автор: Команда MONRO DE