Прокачка штатного звука BMW x5 e53
- Зміст:
- Основна проблема
- Крок 1 - Шумоізоляція дверей
- Крок 2 - Заміна штатних динамиків
- Крок 3 - Шумоізоляція багажнику
- Крок 4 - Підбір, підготовка і встановлення сабвуферу
- Крок 5 - Коммутація та встановлення підсилювача
- Результат
Основна проблема
Власник данного автомобіля після невдалих експериментів покращення стокового звуку, вирішив звернутися до нашого центру шумоізоляції та авто-звуку MONRO Drive Emotion, акцентуючи увагу, не так як на шум в салоні під час їзди, як на погане звучання музики. В процесі підбору потрібної схеми і вибору компонентів було прийняте рішення про шумоізоляцію дверей і багажнику, з метою розкриття потенціалу нової акустики на всі 100% своїх можливостей.
Шумоізоляція дверей
Для кращого результату ми використовували топовий матеріал від виробника Acoustics на внутрішній частині дверей, також для поліпшення ефекту використовувалися матеріали фірми Стандарт-Пласт (StP). Подібну роботу ми виконали і з картами. Для кращого звучання музики і усунення сторонніх звуків, були ретельно опрацьовані зони навколо динаміків. Далі карта закривається шаром шумоізоляції.
Заміна штатних динаміків
Важливим і правильним рішенням власника автомобіля було замінити застарілі штатні динаміки на нову трьохкомпонентну систему від виробника Morel. Завдяки досвіду наших інсталяторів, вдалося зберегти штатну проводку, яка в рази якісніше, ніж більшість нових дешевих замінників. Таким чином, не викидаючи зайвий бюджет на даному етапі, вдалося розширити можливості для підбору відповідного підсилювача і сабвуфера.
Шумоізоляція багажнику
Перш ніж встановити сабвуфер і підключити підсилювач, необхідно правильно зашумоізолювати багажник, так як джерело звуку і особливих вібрацій повинне розташовуватися саме там.
Також, по ходу дій, ми привели в нормальний вигляд положення незаводських дротів додаткового обладнання, які були розкидані під обшивкою. Це не дивно, так як автомобілю близько 20 років. Це допомогло нам отримати доступ до укладання сигнальних дротів для уникнення наводок.
Підбір, підготовка і встановлення сабвуферу
Тепер про бас. Під час підбору сабвуферу, вибір пав на музичний, м'яко граючий, мелодійний саб від виробника Helix. Основним критерієм вибору став доволі малий об'єм ЗЯ (закритого ящику), тому що основою був штатний, невеликий короб, що ідеально підійшов для нового НЧ-динаміку (низькочастотного динаміку).
Зрозуміло, що штатна форма не підходила для даного девайсу, але наш майстер трішки щодо цього заморочився.
Були зняті всі важливі заміри, збудований практично новий корпус зі зміною фасадної і бокової частини штатного корпусу, після чого слідувала обтяжка. Сабвуфер був встановлений в своє заводське місце без шкоди до кузову. Зовнішньо додалася тільки сіточка в штатній кишені обшивки багажнику.
Коммутація і встановлення підсилювача
Для дійсно гарного звучання акустики мало гарного сабу та нових колонок, тому качати всю систему став один, але багатоканальний підсилювач від виробника Audiobeat. Його нам вдалося встановити замість штатного радіоблоку і CD-чейнджера в багажнику, допрацювавши штатні кріплення.
Завдяки досвіду робіт з різними BMW і грамотному підходу до укладання силових в акустичних дротів, вдалося уникнути проблему з наводками, про які знають багато власників шедеврів данного автовиробника.
Результат
Після пророблених нами робіт, багажник автомобіля лишився таким же естетичним, новий підсилювач і видозмінений новий сабвуфер зайняли свої заводські місця, інтер'єр багажного відділення має заводський, акуратний і приємний вид.
Власник автомобіля BMW X5 е53 лишився задоволений новим і якісним звучанням музики в салоні, ну і приємний бонус - завдяки шумоізоляції, в салоні стало значно тихіше.
Відгуки про нас і наші роботи:
Для консультації і попереднього записи:
Адрес установочного центру: